Till min G&G-vän!

Förlåt! Jag tänke att jag svarat på så många hemlisfrågor att jag inte har mer att säga. Men det kunde ju inte du veta…

Lite snabbt: barnen har hunnit bli 4 och 7 år, 104 resp 128 i strl. Jag 36. Gillar detaljer just nu; band, spetsar, blommor… Behöver även små säkerhetsnålar och schysta tygpennor. Syr mest vuxenklänningar,  enkla men snygga modeller. Är just nu svag för rosa och grönt. Eller blått. Gillar påslakan.

Det mesta tror jag framgår av bloggen. Kolla även svaren på ekobytet, mina svar på omgång 3 och omgång 4 (under 3 finns länkar till 1&2).

”Ses” i juni!

Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Till min G&G-vän!

  1. Linda skriver:

    Himla fin klänning och mysigt tyg. Men, det ser ut som att du behöver rengöra linsen på kameran, en liten tumme verkar ha varit framme ;-)

  2. Linda skriver:

    äsch, kommentaren hamnade visst på fel inlägg, ska va den ovan ju…

  3. rinosyr skriver:

    ja, jag vet… det är alldeles för många små tummar som hanterar den där kameran

  4. emilie skriver:

    Den där klänningen hade jag AAAAldrig kunnat sälja. Å, det förståss; Jag hade inte kunnat sytt den heller…..
    Jättefin, härlig vårklänning!

  5. Bobo skriver:

    Shit, vilken fin klänning! Helt otrolig!

  6. Foki skriver:

    Svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! ^^ hihi you really make me happy :)

    Ha en fin kväll :)

Kommentera

