Eko till Solig!

solig solig2

…och som tur är ser hon jättefin ut i klänningen!

Jag blev så lycklig när jag fick sy till just solig att jag kastade mig in bland tyglådorna för att inventera mitt förråd av gula tyger. Fastnade snabbt för en senapsgul typ stretchfrotté som jag efter lite velande parade ihop med en gardin av lite skum nätig kvalitet och innan jag visste ordet av så blev det en klänning!
Överdelen borde nog ha vändsytts pga gardintyget, och… ja man hittar alltid sånt man kunde gjort bättre. Men jag blev jätteglad av att se hennes bild där klänningen ser ut att trivas perfekt ihop med allt det där röda och det stora leendet.

I övrigt innehöll paketet:
TYG: en brungul gardinlängd som känns som en sannolik solig-jacka:-)

MÖNSTER: solig var sugen på min kragklänning (fick jag veta häromdan). Och nu har hon mönstret.

EKO: en shampokaka. Färg? Gul förstås!

PS. Det är dåligt att fota ute på kvällen. Jag vet.

Det här inlägget postades i byten & hemlis, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Eko till Solig!

  1. Anna skriver:

    Den är verkligen underbar!!!

  2. Strömming skriver:

    Underbart fina klänning och såg att den också passade perfekt på solig!

  3. Strumpetossa skriver:

    Helt underbar! Såg även livebilderna och den passar ju perfekt. :)

  4. MissKatka skriver:

    Dina klänningar är altid fina. Paketet postades inte förrens i fredags, sorry. Men borde vara hos dig på måndag.Hoppas du blir nöjd annars hör du av dig. Kändes som att jag fick så väldigt mycket av dig.

  5. Y skriver:

    jättefin klänning som verkligen såg ut att passa!

  6. BRUNo.RANGE skriver:

    Hur fin som helst!

  7. Doris & Assar skriver:

    Superfin! Extra kul när man fått se så fina livebilder på henne i klänningen förstår jag! :-)

  8. SiriR skriver:

    kjempekul!!

  9. Solig skriver:

    Klänningen är helt underbar!! Jag är så glad att jag fick paket av dig eftersom jag är ett stort fan av dina saker. Känns kul att ha en äkta Rino i garderoben! Var skulle du satt namnlappen förresten, i sidsömmen? Jag vill ju ha det på ditt sätt.
    Provade förresten schampokakan igår, helt underbar den med.
    Tack igen!!!

  10. MUSTAFA skriver:

    helschysst klänning

  11. MaryLou skriver:

    For en utrolig fin kjole! Hval slags stoff har du brukt og hvor får man tak i så kult soff?

  12. Lucia skriver:

    Grymt snygg känning, hon har tur solig som får en sån fin klänning av dig!

Kommentera

