Min, bara min

rosagrön muddis2 Jag har varit löjligt dålig på att sy till mig själv på sistone.
Men jag älskar verkligen det här tyget och muddtoppar är ju så sköna. Den får stanna hos mig:-)

Tänk att man skulle bli rosafrälst på gamla dar.

rosagrön muddisPS. Har som synes minskat ner på muddandet. En förbättring om ni frågar mig.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Min, bara min

  1. Retro Elephant skriver:

    Väldigt snygg! Jag tänkte sy en klänning till mig själv, har blivit så inspirerad av dina!

    //Lina

  2. Sara skriver:

    Jättefina rosa/grön toner!

  3. SiriR skriver:

    Den var fantastisk søt! Veldig sommerlig og fin.

  4. emilie skriver:

    Jättefin. What more can I say!!!

  5. LilleLeo skriver:

    Knallfin! Elsker det stoffet.

  6. Snork skriver:

    Supernajs!!!!!

  7. Madelene skriver:

    Riktigt snygg!

  8. Y skriver:

    jättesöt!!
    här är det någon som lägger huvvet på sné och säger ”mamma, ääälskar du råsa?” minst en gång om dagen

  9. Doris & Assar skriver:

    Underbar! Tyget är verkligen sååå fint. :-)

  10. Gulligan skriver:

    så snygg….

  11. hanna skriver:

    hej hej du har vunnit i min lilla 7000 besökare tävling men jag mailar dig så kan vi fixa alla detaljer!!

  12. Ulrika skriver:

    Ja! Det tyget är verkligen jättefint! Vad ÄR det för tyg?

  13. lillagrodden skriver:

    Har spanat runt lite på din blogg, så fina kläder du sytt i underbara tyger!!

  14. rino skriver:

    Tack alla:-) Ja, jag tror jag kommer att trivas i den. Mudden kunde ha varit lite tajtare men det får duga.
    Hanna: å vad ROLIGT!!!!!!! Vi hörs:-)

    Y: min frågar om jag älskar sjörövare…

    ulrika: det är ett gammalt påslakan (med nya muddkanter!)

  15. Retro Elephant skriver:

    Kul att du ville delta i min tävling! :)

    //Lina

  16. Jes skriver:

    Jättefinm måste ta och prova denna modell någon gång.

Kommentera

