Pricken

pricktunika3

pricktunikaDet blev en till av bara farten!

Det blev en till av bara farten!
Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Pricken

  1. SiriR skriver:

    så utrolig flink du er!
    Denne ble jo også superlekker:)

  2. Tanja skriver:

    Men Woow vilken underbar skapelse! :)
    Ligger lite efter i mitt bloggläsande så jag måste gå tillbaka för att se den förra eftersom detta tydligen var den andra……..om du förstår hur jag menar?

  3. Sara skriver:

    Det förstar jag, kanske jag ocksa ger mig pa en! Är ju förlockande…. ;)

  4. Ceci skriver:

    Så snygg! Jag sparade sidan med mönstret när jag läste mina Craft-bloggar men har ännu inte ”haft tid” att sy en… Blir väldigt inspirerad när jag ser denna snygga!

  5. jejja skriver:

    supersnygg, tyg kombon är helt underbar….

  6. Strömming skriver:

    Grymt tjusig! Måste också prova en sån modell! (tror jag provar alla modeller du syr…)

  7. rino skriver:

    Strömming: prova på du:)
    Kul att läsa hur andra som sytt samma modell tänker, som när du gjorde aoh-tunikan.

  8. ottopippi skriver:

    Löjligt snygg modell! Blir också så sugen på att prova något liknande. Och herregus så mycket snyggt mame gör också :-)

    Ha det bra!

  9. Moi! skriver:

    Var hittar du alla fina tyger? Jag går regebundet till Kupan, men hittar sällan riktigt fina tyger. Gjorde mycket bättre kap ute på landsbygden, men dit åker jag ju inte så ofta. Är vi för många retrosömmerskor som ”slåss” om samma tyger?

  10. misskatka skriver:

    Hej,

    Tack själv för tygerna. Vad bra att du blev nöjd, det kändes lite lite när jag skickade iväg. Hade gärna gått på vintagemässan men det är stor loppis på torget i bagis som jag är med och organiserar.

Kommentera

