Vintagemässa?

Nån som tänker gå på vintagemässan i sthlm i helgen?
Jag ska förbi en sväng på lördag, det vore kul med sällskap!

Mejla om du är sugen (har dessutom en fribiljett över som jag hade turen att vinna hos MerryGoRound)!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vintagemässa?

  1. Botilda skriver:

    Å, allt händer verkligen på samma helg. Hoppas du kommer förbi Gröndal och Galleri Hemsytt också. På vintagemässan brukar Orkan Lia vara med, kika på deras saker, jag tror att du skulle gilla dem.

  2. Lilla P skriver:

    Å spännande jag skulle gärna vilja följa med. Skulle vara så kul att träffa en annan sybloggare

  3. rino skriver:

    ja jag får se om jag hinner men det vore jättekul att se vad ni gör!

    kollar orkanlias hemsida ibland (undrar om det inte var genom dig jag hittade dem!) och ja, dom är jag såklart nyfiken på att kolla:-)

  4. Snork skriver:

    Åh jag skulle vilja följa med!!!!!!!
    Men jag är på Gotland på klassresa med äldste sonen….. Ha så roligt!
    Kram Linn

  5. makiato skriver:

    Kul att du vann biljetter!
    Jag ska inte gå denna gång men hoppas ni får det kul där!

  6. Pulma skriver:

    Ja jag hade tänkt gå, ska försöka hinna med Galleri Hemsytt också. Fullt upp i helgen :)

Kommentera

