Rino som bröllopsklänning

Jag blir så glad av livebilder på mina klänningar.

Först ut en härlig bild från midsommarfina Signe mitt i livet.

Så har jag fått en alldeles extra speciell bild;
Rino som bröllopsklänning!
Vilken ära!

Fotona kan jag tyvärr inte visa men klänningen kan ni få se, en grön/vit Prästkrage i återvunnet tyg (med knapp oavsett vad bilden visar).

”Allt var en fullträff verkligen! Klänningen fick många vackra kommentarer”
skriver bruden och jag sträcker stolt på mig.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Rino som bröllopsklänning

  1. Caroline (MESC) skriver:

    Självklart att man kan gifta sig i en Rino Prästkrage!!! Jag känner mig hur fin som helst i min svarta med Unikko-krage, varje gång jag har den….. Den gröna är verkligen sommarfräsch!!

  2. aleisa skriver:

    Hihi, jag ska också ha en! Någon gång, finare kan man inte vara med en sådant klänning. Jag ska ta kamera i handen idag, hörs vi!

  3. Hege skriver:

    Stolt har du all grunn til å være, den kjolen var jo bare råflott!

  4. Kalunji skriver:

    Va kul. Vilken ära!

  5. Pia skriver:

    Ja, den gröna var jätteläcker och en favorit.

    Ett tips till dig, Rino (och givetvis till andra fan). Din idol, Stefan Sundström, kommer ut i höst med en bok om odling och framför allt om hur bra kompostering är. Kanske en ny sida av honom att upptäcka :-) Det finns även en artikel med honom i nr 3 av tidningen Kloka Hem om just kompostering

  6. SiriR skriver:

    Åh, så gøy! Klart de fine Rino kjolene kan brukes til fest.

    Lekker grønn kjole også, har litt av det stoffet liggende jeg også:)

  7. anna skriver:

    underbart mönster på klänningen!

Kommentera

