Göra skor?

Apropå accessoarer så är jag sugen på att prova de här.

Kollade Project Accessory och kom på mig själv med att tänka ”ett par skor kan man nog slänga ihop”. Hmm, troligen inte men decoupage ska man väl klara (det bör iaf vara lättare än att i de där klackarna).

Det här inlägget postades i Inspiration, Pysselidéer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Göra skor?

  1. florin skriver:

    Jag har faktiskt förhoppning om att lära mig skor på riktigt nån gång, det skulle vara grymt att kunna tillverka skor så som man vill ha dem!
    Decoupage är rätt skoj, å det är så enkelt. Skoj med tekniker som kan anvöndas i mååånga sammanhang och jag har gjort det med Anton många gånger.

  2. Agneta - Mrs Bao skriver:

    Mm… jag känner igen det där tänket, man tror man kan allt!! haha. Men å andra sidan, varför inte?! :)

  3. kajsa dahl skriver:

    Hej Rino, tänkte bara berätta att jag och min familj kommer vara med i ikeas nya katalog för boklokhus och då har jag min gula rinoklänning på mig :) lite kul att klänningen kommer finnas i tryck och spridas över hela långa landet :) ska givetvis lägga bilder med länk från min blogg också varma hälsningar kajsa-kavatglas

  4. nike free skor skriver:

    Hoppas du gör det, vore kul om det fanns fler alternativ.
    Själv nöjer jag mig nog med att piffa ett par köpeskor

Kommentera

