Pompeja igen

♥ Får aldrig nog av det där tyget.

Här kan man beskåda pompejor i fler fina färger.

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Pompeja igen

  1. klara skriver:

    finfin! anar var tyget kommer från! ;=)
    önskar jag hade pompeja i rosa, helst med vit botten den var ursnygg! Grönt är oxå sköönt!

  2. carina skriver:

    Ha ha, ja tack så jättemycket :-) Toppenfina färger.

    Den rosa med vit botten är så snygg synd bara att de vita är så glesvävda.

  3. Jennie skriver:

    Jag håller med – Pompeja är banne mig det snyggaste tyg som finns!

  4. AnKa skriver:

    Håller med! Pompeja är nog det snyggaste tyget.
    Har precis fått hem en bit i blått. Hade storstilade planer för vad det skulle bli av det men jag kan inte förmå mig att sätta saxen i det. Hamnar nog på sovrumsväggen istället.

    Det rosa har jag inte sett.

  5. carina skriver:

    Blått?? AnKa, menar du det gröna med blått eller finns det nåt mer?
    Du måste mejla bild i så fall, jag skulle jättegärna vilja se det :-)

    Håller med, förr i tiden klippte jag i det allihop men inte nu längre… Det bruna däremot är så pass vanligt att det känns okej att sy lite kjolar av det :-)

Kommentera

