Annan krage

En ny, lite höstigare modell.
Gillar ni den?

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Annan krage

  1. Mia skriver:

    Gillar mycket! Fint med de två knapparna, färgen, våderna och att det inte är någon ärm är toppen. Skitsnygg!

  2. VisaLiza skriver:

    Helt underbar! Älskar färgen och modellen.

  3. Pia skriver:

    Japp – me like :)

  4. carina skriver:

    Vad kul! Då måste jag sy en till, har en ny idé jag vill prova :-)

  5. Gunsan skriver:

    Jättefin! Jag hade min fina prickiga Rinoklänning på mig igår när det var skolstart! Det var många som kommenterade klänningen och jag kände mig jättefin! :)

  6. Lotta skriver:

    Superfin men jag vill ha ärm…

  7. Agneta - Mrs Bao skriver:

    Du är min idoooool så snygga kläder du syr!! :)
    Vill du vara med i min Giveaway som jag har på min blogg – ett mönster från Sewaholic (inte för att du BEHÖVER mönster….men ändå… *s*)
    /Agneta

  8. Marte F. skriver:

    Fantastisk fin!!! Jeg vil gjerne ha en sånn. Går det an å bestille spesifikt fra deg, eller må jeg bare følge med på web-shopen?

  9. rinosyr skriver:

    Tack Marte! …jag får fundera lite.
    Tanken är att göra en liten minikollektion till webshoppen men jag har inte hittat det rätta tyget än (det på bilden är tyvärr slut).

  10. Jes skriver:

    ÅÅÅ superfin :) Me LIke!!!

  11. Eirin Holt skriver:

    Hei Carina. Fint om du kan gi meg beskjed om du syr opp flere av disse! Den var helt nydelig. Mvh Eirin

Kommentera

