Frö-tunika

sybilder-011frotunika-fabian.jpgsybilder-006.jpg

Soligt tyg från Åhléns med svart kantband för att få det lite tuffare. Har sett att de börjat sälja kuddar i tyget nu också, men det kan inte hjälpas;-) Jag tycker att det är jättefint!
Jag lär mig aldrig – sydde igen med lillebror i tankarna och så passar det storebror bättre. Tur att man har två barn.
Sprundet blev lite väl djupt, ska nog sätta dit en liten bit kardborrlås. Och namnlappen som sitter i nacken kliade visst, får flytta den till utsidan i nacken.

Det här inlägget postades i överdelar, Barnkläder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Frö-tunika

  1. Lucia skriver:

    Snygg tröja, gillar tyget och modellen jättemycket. Kul att du hittade till mig så hittade jag ju till dig.

Kommentera

