hängselbyxa i manchester

sybilder-120.jpgsnickar-bak.jpghangselb.jpghangselbyxafram.jpg 
Så ballt med hängselbyxor på barn! Brun mjuk manchester med påslakansfoder för att få det roligare. Kommer nog att köra en del med mönstrat foder – mamma får kul utan att barnen ser ut som julgranar.
Kolla förresten Rättvisa barn som har gjort en massa fina hängselbrallor med foder! Det här mönstret tog jag från ”Baskläder för barn 3-7 år”.

Min mamma har sparat en hel del från 70-talet varav ett antal hängselbyxor i olika färger o former. Lägger nog ut bilder på dom också vid tillfälle, som inspiration! 

Jag gillar manchester. Helt andra manchestergrejer kommer att dyka upp här, bara jag får TID!!!! Tyvärr funkar det inte längre att sy på nätterna med nytt jobb och allt…

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Barnbyxor, Barnkläder. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till hängselbyxa i manchester

  1. Cecilia skriver:

    Kan det bli bättre än manchester?! 🙂 Har nyss hittat hit, kul blogg du har.

  2. Jeanette skriver:

    Hej! Jag är djupt imponerad av både din sida och din sömnad. Visst visste jag att du var duktig men såhär. Får man lägga in en beställning på något fint i storlek 74? syster

  3. Christel skriver:

    Vilka fina grejer!! Toppen kul ideer och vad duktig du är!!!

Kommentera

