byxor i blåbärsskogen

skogsbyxor-rino.jpg
Visst är tyget underbart!! Tog en bra stund att välja vart jag skulle klippa:) Kul när man hittar guldkorn på loppisar.
Jag valde att behålla originalfållen som byxslut. Annars vanliga muddbyxor. Aningen utställda.

Det här inlägget postades i Barnbyxor, Barnkläder. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till byxor i blåbärsskogen

  1. Jessica skriver:

    Jag håller med dig. Det tyget är häftigt. Byxorna blev jättebra.

  2. josefinaste skriver:

    My god! Det där tyget var ju så fint! Jag gissar att det är secondhand? (annars får du gärna berätta var det finns att hitta)
    Jättefin blogg du har!

  3. rinosyr skriver:

    Tack! Jo, det är ett loppisfynd. Det var faktiskt två likadana tyger men jag sålde det andra på tradera för 300kr! Kul att för en gångs skull gå plus på sina tyginköp…
    Förövrigt såg jag precis att de spänt upp ett likadant tyg på väggen i mitt bibliotek.

Kommentera

