Vem vill ha en present?

blomma.jpg

Pay it forward
”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

En hemlig present vill man ju ha! Ovanstående meddelande verkar ha spridit sig blixtsnabbt på olika sybloggar.
Jag hade tur och hann skriva upp mig hos Blomma åker vagn. Jättespännande, hon gör alltid så fina saker! 

Vill du ha en present av mig? Lämna då en kommentar på det här inlägget. Enda kravet är att du lägger ut texten på din egen blogg (du måste alltså ha en blogg). De tre första får en present!

Visst låter det kul!

Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vem vill ha en present?

  1. Lucia skriver:

    Hej! Jag vill gärna ha en present och jag lovar att föra det vidare på min blogg. Missade det på de andra bloggarna, det är verkligen en otroligt rolig idé.

    Tack för din fina kommentar, jag har faktiskt haft som mål att försöka göra lite mer köns neutrala kläder. Men man får på köpet höra en hel del kommentarer men så länge han inte bryr sig bry inte jag mig heller.

  2. Elisabet skriver:

    superkul idé! Jag är med =)

  3. rinosyr skriver:

    kul att ni är med!
    En till är välkommen:)

  4. Tina skriver:

    Hittade din sida idag,mysiga grejor du gör. Snyggt.
    Detta låter jättkul, jag är med

  5. rinosyr skriver:

    Roligt! Då pysslar jag ihop presenter åt Lucia, Elisabet och Tina. Hoppas ni kommer att bli nöjda (lite läskigt är det)! Ni kan eposta mig era adresser (ccarina@spray.se)

    Tina, har du nån blogg? Annars får du skaffa en, mejla mig bloggadressen också!

  6. Jes skriver:

    Underbar klänning, verkligen sommrig.

Kommentera

