Vill man vara fin…?

blabladtroja-98.jpg

Min tvååring har skaffat sig mycket bestämda åsikter vad gäller kläder. ”itte deeen!” skriker han när jag väljer kläder åt honom. Mjukt och invant verkar vara ledorden, samt dagsform. Häromdan tvingade jag på honom skjorta och hängselbyxor men han slet & drog i kläderna tills jag gav med mig. Vi kompromissade och han gick på kalas i hammarbytröja och mumintunika (tunikan åkte av under kvällen). På julafton viftade jag bara lite med en skjorta men plockade sedan fram de snyggaste myskläderna jag hittade (en drappa dot-tröja och velourmuddisar). Dom dög.

Okej, barnkläder SKA vara praktiska och sköna, men man vill ju ibland kunna använda annat än trikå och velour!

Här en trikåraglan, mjuk& skön. Gnäller han på den här måste det bero på att den är ny och inte har Thomas tåget på.

Jakten på snygga plagg som även barnen gillar går vidare…

Det här inlägget postades i överdelar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

