Pippi!

div-pippi.jpg

Sydde några pippisaker före jul, några beställningar samt för tradera. Storlekarna är lite större (utom en klänning som inte kom med på bilden).

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Barnkläder, Kjol, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pippi!

  1. www.syfroken.se skriver:

    Jag har aldrig sett dina saker på tradera. Hur hittar man dem?
    Jättefina klänningar!

  2. Lucia skriver:

    Oj, tog snyggt älskar verkligen det där tyget det är underbart!
    Försökte maila dig förut med min adress, fick du det mailet. jag var ju med på din present-list?
    Gott nytt år på dig!

  3. rinosyr skriver:

    syfröken: det var första gången jag sålde där men jag kommer nog att prova igen. Jag kan ju lägga en länk på bloggen i så fall (annars kan man söka på rino i objektsbeskrivningen).

    Lucia: jag fick adressen, jag har inte glömt dig! (eller Stora lilla J och Tina) Har lite olika idéer om vad jag vill sy till er, och när ni minst anar det…
    Gott nytt kreativt år till er alla!

Kommentera

