tvillingnålsbekymren inte lösta

hoppstygn-kanin.jpg

har provat det mesta vad gäller mina tvillingsömmar nu och tröttnade och sydde ändå.

Ny tvillingnål funkade inte, den vänstra nålen sydde inte alls! Det bästa resultatet fick jag med den gamla nålen, trådspänning 0, ganska korta stygn och gasen i botten! Körde långsammare på ett ställe på ena tröjan och där fick jag en del hoppstygn men eftersom tröjorna är till mina egna killar så får de duga.
(på citytröjan funkade förresten tvillingsömmen, min maskin kanske inte gillar kaniner?)

Har köpt en ny kamera, men batteriet tog precis slut. Återkommer med brorsorna med sina kaniner!

Det här inlägget postades i Barnkläder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till tvillingnålsbekymren inte lösta

  1. Jessica skriver:

    Jag hade också tvillingnålsbekymmer när jag sydde min kanintröja. Den gjorde också hoppsteg som jag aldrig nånsin har fått förut. Jag vet inte varför.

Kommentera

