inga vårkänslor

jacka-ludde.jpg

Vårkänslorna ligger lågt idag med spöregn och galonisar. Det fick räcka med en snabb vårjacke-provning på balkongen. Ludvig ville absolut inte ha sin fina jacka men jag hann få en bild innan han slet den av sig.
Men jag är optimistisk – kommer han bara ut och börjar leka i den brukar det gå bra:-)

Det här inlägget postades i Barnkläder, ute och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till inga vårkänslor

  1. GoSi skriver:

    Shit, vilken underbar jacka!

  2. mannagryn skriver:

    Jag håller med, Superfin! Min pojk vill inte ha den fina omlottjackan jag sytt honom i retromönster. Jag tröstar mig med att om han har en stark vilja kanske trotsen inte blir så stor/lång. Pompeja tyget är verkligen så snyggt!

  3. www.syfroken.se skriver:

    Den var ju jättefin!
    Jag har sytt liknande till mina tjejer tidigare från Ottobres mönster. De går ju att sy i manschester, ylle, jeans, linne så modellen kan användas året runt!

  4. Jennifer skriver:

    Hur fin som helst!
    Gillar både tyget och modellen.
    Vi har också spöregn 😦

  5. Jes skriver:

    Jag skrev vist på fel inlägg, jackan är ju supersnygg och så fin den blev på 🙂 snyggt jobbat!

  6. Alexandra skriver:

    Oj vilken härlig jacka! Toppenfin!

  7. aYeliqa skriver:

    Jackan blev verkligen jättefin

  8. Malin skriver:

    Har inte sett den förrens nu.. men det är nog den snyggaste jackan jag sett!!!

Kommentera

