norsk hemlis

flamingorampen.jpg

Hoppade på en norsk hemlis på Sykroken. Så här i efterhand tycker jag inte att det var så smart, hur hemligt är det när nån får ett paket med svenska frimärken?? Men kul var det iallafall.

Norska sybloggar verkar skilja sig lite från de svenska. Många väskor, bärselar och nån slags moonboots(!). Och det verkar ofta väldigt välsytt…
Min ”hemmeliga syvenn” Rampen har många snygga vagnpåsar på sin blogg och jag var lite osäker på vad hon skulle gilla. Hennes son visade sig vara nästan på dagen lika gammal som min och jag sydde en tröja till honom i flamingotyget som jag tycker så mycket om. Försökte matcha med grön/brun (färgerna på bilden blev lite konstiga) e-slöjdtrikå på ärmarna. Jag har inte riktigt kommit underfund med om jag tycker att kombinationen funkar eller inte. Man skulle vilja ha hela e-slöjds sortiment hemma att välja och vraka bland! Dom har så härliga färger!
Skickade även med lite tyger.

Roligt att du gillade tröjan! Hoppas du får användning för tygerna:-)

Det här inlägget postades i överdelar, byten & hemlis och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till norsk hemlis

  1. Kia skriver:

    Väldigt fin kombo tycker jag. Gillar när det blir lite oväntade kombinationer!

  2. Lucia skriver:

    Det funkar om man är lite vågad och då är det jättesnyggt, konstraster är bara roliga tycker jag.

  3. Jennifer skriver:

    Jättefin tröja. Gillar kombinationen väldigt mycket.

Kommentera

