inte-längre-så-jättetunika

gronblomklanning.jpg

Nån som undrat hur det gick med min stora tunika? 
Sådär tycker jag.
Den fick en slags muddmidja till slut iaf.

Det här inlägget postades i Damkläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till inte-längre-så-jättetunika

  1. Linda skriver:

    skitsnyggt!!! 🙂

  2. gulligan skriver:

    Jag tyckte den var snygg förut men det här var ju läckert. Smart lösning!

  3. Tina skriver:

    Det blev ju hur snyggt som helst. Det är så jag också vill ha mina. Men jag ändrar fortfarande runt bland dom där tunikorna.
    Önskar dej och din familj Glad Påsk.
    Kram Tina

  4. aYeliqa skriver:

    Det blev ju kanonbra

  5. Laura skriver:

    Superfint tycker jag!

  6. L-A skriver:

    Jättesnygg!

    Får man beställa en?

  7. Jessica skriver:

    Den var snyggt förut också men det är ju bra om du trivs i den bättre nu så du kommer att använda den.

  8. Lucia skriver:

    Otroligt snygg, blev tunikan, konstrasten med det svarta gjorda att den blev ännu lite häftigare även om jag gillade den innan oxå.

  9. Jes skriver:

    säger som fler, jag tyckte den var snygg förut men den blev snygg även med den nya lösningen.

  10. Otroligt snygg! Får man beställa en?

  11. rinosyr skriver:

    kul, jag var inte toppennöjd själv, men efter alla snälla kommentarer ska jag ge den en chans till;-)
    Elisabet: jag älskar tyget men på nära håll ser det lite slitet ut så det känns inte helt okej att ta betalt för…

  12. Retro Elephant skriver:

    Jag tackar för berömmet! Måste säga att jag gillar dina snygga kläder för vuxna. Nu blir jag själv inspirerad att sy en klänning till mig själv, tyger har man minsann 🙂

Kommentera

