äntligen en beppehatt!

Som jag har kämpat för att få till en schyst beppehatt!
Nu har jag äntligen fått ett bra mönster tack vare snälla Klockarbarn!!!

Och en matchande dagiskasse (strandväska!) kan aldrig bli fel.

Tyget hittade mamma i sina gömmor. Enligt uppgift var det det ballaste hon sett när det inhandlades nån gång på 70-talet.

Det här inlägget postades i Barnkläder, på huvudet, Väskor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till äntligen en beppehatt!

  1. Y skriver:

    fina grejjer!
    Vet du vad det är för träd du hängt sakerna i? Det ser ut som rosa hägg och vi har ett jätteträd men har ingen aning om vad det heter. Syns på dagens bloginlägg.

  2. rino skriver:

    har tyvärr ingen aning om vad det heter… Hägg tror jag iaf inte på. Det står på vår gård men om det brukar få bär eller så minns jag inte.
    Gillar dina tröjor!

  3. Jättesnyggt tyg! Vad var det för mönster du hittat till beppehatt? Kämpar jag med med att hitta ett bra mönster – hittils har jag hittat tre dåliga! 😮

  4. rino skriver:

    mönstret kommer från tidningen föräldrar o barn för nåt år sen

Kommentera

