utmaning

Jag är tydligen söt! Strömming har skickat en utmaning till mig bestående av följande frågor:

3 namn jag går under: carina, mamma, rino
3 saker som skrämmer mig: den borgerliga regeringen, den globala uppvärmningen, brunbrända gymarmar i spännarlinne
3 saker som jag har på mig: jeans&t-shirt (minsann) & så är jag svag för klänningar
3 sanningar: 1)jag är slarvig (vem har gömt mina metrar grönt pippityg? och de där två biblioteksböckerna?). 2)Jag tycker inte att föregånde punkt är något större problem. 3)Jag tycker att raka benen är slöseri med tid.
3 saker jag verkligen vill ha: mer tid & mer sommar. Saker har jag.
3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Shamu, Kokos Flanell och Barnsligt retro.

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till utmaning

  1. ottopippi skriver:

    Inser att du är en tjej i min stil….. 🙂 🙂 🙂

Kommentera

