den ultimata solhatten


 

 

 

 

 

Jag skrev förut att det bara är en solhatt som gäller för Ludvig just nu.

Nu förstår ni varför.

Det här inlägget postades i på huvudet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till den ultimata solhatten

  1. jejja skriver:

    Fin modell på solhatten, har du ritat mönstret för hatten själv eller är det ett färdigt mönster?

  2. rino skriver:

    mönstret kommer från tidningen föräldrar& barn, ett nr från förra sommaren tror jag (har inte tidningen bara en kopia)

  3. Jennifer skriver:

    Jag har full förståelse!! Vilket barn skulle inte gilla den här härliga solhatten.

    Måste även säga att du är så himla duktig på att sy klänningar till dig själv. Gillar dina tygval och modellerna du gör.

  4. Retro Elephant skriver:

    Det är faktiskt en snygg hatt-modell! Hoppas det är okej att jag länkar till din sida 🙂
    Ha det fint!

  5. rino skriver:

    retro elephant, Kul! Jag har länkat till dig också, gillar det du gör:-)

  6. Jes skriver:

    Supercool kepa 🙂

  7. Petra skriver:

    Supersnygg keps. Älskar att kika in och se vad för nya saker du gjort.

  8. Karolina skriver:

    Såå fin! /Karolina

Kommentera

