Glad midsommar!

Väskorna jag sydde till avslutningen verkar ha blivit omtyckta! En av pedagogerna ville t.om ha en till, som ”finväska” (hon betalade dubbelt så mycket som jag bad om – hon kommer att få nåt litet matchande till). Och en mamma ville ha några att sälja på jobbet (jag glömde att fota dem).
Så jag har fått gå fånigt leende från förskolan många dagar efter snälla kommentarer…

För övrigt närmar sig semestern! Förutom sol & bad, glada barn & mysiga middagar ser jag fram emot mer sytid:-) Senaste tiden har beställningar och presenter gjort att jag inte haft tid för ”egna” saker. Beställningar blir jag alltid jätteglad (och nervös) över men nu kliar det i fingrarna att få prova några nya grejer jag klurat på ett tag.


En Rinoväska fylld med lite gott får bli årets midsommarpresent.
Glad midsommar!

Det här inlägget postades i Väskor. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Glad midsommar!

  1. ottopippi skriver:

    Glad midsommar!!!! Ägna dig nu åt dig och dina egna projekt under ledigheten!!! Kram!

  2. Jes skriver:

    Va kul att väskorna blev så omtyckta!!

  3. Tina skriver:

    Roligt för dej att väskorna går så bra. Jag får väl oxå försöka. Men nu är det semester så jag tar det lite lugnt med symaskinen=)
    Ha de gott i sommar
    Kram Tina

  4. jejja skriver:

    Du måste vara proffs på dessa väskor nu =). Kul grej att ha som present när man ska på fest…. smart =)

  5. David Munck skriver:

    Du tar det väl lugnt med champagnen, Rino? 🙂

Kommentera

