Avslöjandet

Äntligen kan jag avslöja vem som stod bakom mitt fina hemlispaket: ELVIRAPIRAPÄRON!
Så här tjusigt blev det med namnlappen som nu sitter i ärmen. Jag har använt klänningen flera gånger redan! Tack och tack igen:-)

Min hemlisvän var Ottopippi. Chansen att sy till tvillingar var för bra för att missas. Lika men olika.
Resten i paketet och vad hon tyckte kan du se HÄR.

Nu laddar vi för nästa omgång!

Det här inlägget postades i byten & hemlis, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Avslöjandet

  1. Jes skriver:

    KLänningen du fick är underbar!!! Även kläderna du sydde till tvillingarna blev ju helt fantastiska!!! Vilken insperation du är🙂

  2. rinosyr skriver:

    tack jes:-)

  3. ottopippi skriver:

    Jag ÄLSKADE dem!!!!!!!! Älkskade!!!!
    Tack snälla, kära Du!!!🙂🙂

  4. Helene skriver:

    Jättejättefina klänningar du sytt till ottopippis knoddar! Och jättesnygg klänning du själv fått!

Kommentera

