Bajsbyxor

När jag gjorde dom här byxorna till Fabian för snart ett år sen sa han kort: Bajsbyxor. Sedan har han inte velat ta i dem med tång. Tills idag. Han hade på sig biltröjan (lindex) och ett par shorts. Precis när vi ska ut byter han byxor. Tröjan skulle inte bytas.

Gjorde ett par likadana till Ludvig men inte ”heller” han är särskilt förtjust i dem. Och – ärligt talat – ensamma älskar jag dom (byxorna alltså) men tillsammans med …nåt annat…? 
(när jag tänker närmare på saken har nog byxorna det gemensamt med barnen, ibland är dom bäst var och en för sig)
Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Barnbyxor, Barnkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bajsbyxor

  1. Susanna skriver:

    Hihi, vilken mönsterkombination! Det ser rättså galet ut men man kan inte låta bli att bli glad! 😀

  2. Ett Tu Tre skriver:

    Häftiga mönster kan vara svårkombinerade, men varför inte med en enfärgad orange tröja till? Fina brallor i alla fall.
    Och apropå barnen bäst var och en för sig, nog kan det vara så!

  3. mannagryn skriver:

    Du har blivit utmanad på min sida, hoppas att du inte redan har blivit det:)

  4. thea skriver:

    Ja, man blir ju galen på denna könsuppdelning. Jag vill handla barnkläder – inte pojk- eller flickkläder. Så kan jag själv väl få avgöra vad som är vad.

    Hoppas verkligen inte retrotrenden är på väg bort. Det skulle inte vara hälften så kul att sy om man inte fick använda alla dessa färger…

Kommentera

