3xutmaning & 5 blogs that make my day

Jag har blivit utmanad av Mannagryn, Uplandsgården och FrkF att svara på några frågor. 
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag: packa inför morgondagens norrlandsresa, åka och bada med barnen, borde städat, sy klart presentväskan till gammelmoster i norrland, bränna en skiva med smurfsånger som fabian kan lyssna på under resan… 
Vad gjorde du för 10 år sedan. jobbade på tidningen internationalen och träffade min sambo som också jobbade där
Ställen du bott på. Stockholm
Fem saker som du skulle göra om du var biljonär. Jobba mindre – det är det viktigaste! Bo så att jag får ett eget rum. Gå roliga utbildningar. Skänka till väl valda ändamål.

 
Och TACK Jennifer/ Naima´s för att jag fick vara med bland dina ”5 blogs that make my day” för ett tag sen!
så här snällt skrev hon:
Rino: Hon är helt fantastisk, syr UNDERBARA klänningar.

Sånt blir man så glad av! Extra kul från just henne, modig och stilsäker som få:-)

Så vilka bloggar gjorde min dag?
Hmm… shamu´s blåa elefant! Hon har en egen stil, man känner igen ett shamuplagg! Saax ögongodis blir man alltid glad av. ManMades coola hajbadrock. Vackra sommarfoton kan man njuta av hos Sytt. Och så Smocks obetalbara: Inlägg 21 juli: ”Paus i bloggen” Läkaren gav strikta order om att undvika både symaskin och dator. Inlägg 22 juli: ”Jag kan ju inte låta bli!” illustrerat av två tunikor. 
Har ni lust kan ni ju även anta ”utmaningen”:-)

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

