ATT ATT*

Den här började jag sy förra sommaren. Kändes som dags att damma av och göra klart den nu.

 

* =kvack kvack

Det här inlägget postades i Barnkläder, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ATT ATT*

  1. LumLum skriver:

    Vilka underbara bilder! Och en jättesöt klänning.

  2. Kokelikox skriver:

    vilken härlig sommarklänning!

  3. Kånkarong skriver:

    Skönt när man får undan lite UFOn🙂 Det är lite det jag håller på men just nu… Och fantastiskt fin jacka i förra inlägget!

  4. Efwa skriver:

    Vilken söt modell på klänningen! Jättefint tyg är det också.

  5. rinosyr skriver:

    kånkarong, jag kan tänka mig dina UFOhögar, du verkar så produktiv;-)
    Jag måste också ta mig i kragen nån dag -innan semestern är slut… Ligger det mer än en månad är det svårt att motivera sig sen tycker jag

  6. smock skriver:

    Vad kul det var att se ”smock-klänningar”🙂 Nu blev ju jag sugen på att göra flera också.

  7. smock skriver:

    Ojdå, kommenterade under fel inlägg, men alla klänningar var fina!🙂

  8. rinosyr skriver:

    kul, tack för inspirationen:-)

Kommentera

