Kaninblom

Tur att man har en skaplig tygsamling när man ska välja roliga kombinationer…

 

 

 


MÖNSTER: Samma grund som mina Give&Getklänningar med ärmar inspirerade/snodda av Naíma´s tjusiga skapelser.

SYND: Tänkte inte färdigt före. Sydde glatt på ärmarna tills tanken slog mig: hur gör jag med kantbandet i skarven? Lite pyssel men det får duga.
 
KUL: Ja! Tygerna är guld ihop tycker jag:-)

Det här inlägget postades i Barnkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Kaninblom

  1. Susanna skriver:

    Jättefin klänning! Håller med om tygerna, de är verkligen jättefina ihop!

  2. helene skriver:

    Väldigt snygg klänning! Tygerna är jättesnygga ihop.

  3. hiskon skriver:

    Jättefin, verkligen!
    Är det sant att det söta kanintyget finns på Åhlens?

  4. LumLum skriver:

    Jättefint. Jag gillar verkligen det där kaninyget. Har en bit jag med som väntar på att få bli något.

  5. fante skriver:

    Äh, lyckades ju få in min kommentar under fel inlägg, men kanske du förstår i alla fall 😉

  6. Recoll skriver:

    Wow vilken snygg klänning! Gillar skarp färgkombinationen.

  7. rinosyr skriver:

    hiskon: jodå så är det:-)

  8. Kokelikox skriver:

    Mycket lyckad kombination! Super snyggt!!

  9. Linn skriver:

    Amen oj va snygg den är, kombon var ju superbra!

  10. GoSi skriver:

    Vilken läcker kombination, och modellen på klänningen gillar jag jättemycket!

  11. Jennifer skriver:

    Wow så snygg!!!Kul att jag fick vara del av din inspiration. Tygkombinationen är GULD:)

  12. Lina skriver:

    Det där åhlens-tyget är verkligen kalas-fint å med det blommiga tyget på ärmarna så blev ju klänningen helt fantastiskt!

  13. ottopippi skriver:

    Jag väntade just på denna klänning!!! Supersnygg!!! Jag gillar faktiskt allt med den och önskar att jag hade gjort den 🙂 🙂 🙂 Såg förresten Nick Cave i fredags….

  14. Retro Elephant skriver:

    Superfin klänning blev det! Kul att mixtra lite med tyger.

    //Lina

  15. Kia skriver:

    sååååå snyggt!!!!!!!

  16. underbart kanintyg, gav mig iden att gå till åhlens för att leta efter retrotyger! (gör napphållare i retrotyger så det behövs!)

Kommentera

