Finklänning eller haklapp lyx

Jag hittade lite spets på loppis. Passar bra till härmade förklädesklänningar från när jag var liten. Den bruna är originalet. Enligt mamma hade jag och min syrra den ”över sparkdräkten när vi skulle vara fina”.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra av dem, men de var roliga att göra:-)

Det här inlägget postades i Barnkläder. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Finklänning eller haklapp lyx

  1. ottopippi skriver:

    Förstår att de var kul att göra!!! De får väl helst enkelt pryda någon annan liten bäbis som skall vara fin!!! 🙂

  2. Botilda skriver:

    Ibland måste man nog bara gör saker utan att man vet vem som ska få dem eller vad man ska med dem till. Sånt är skapandet. Gulliga blev de – du kan säkert hitta någon som vill ha dem om du inte behåller dem själv.

  3. Retro Elephant skriver:

    Vilka underbart söta! 🙂

    //Lina

  4. Ett Tu Tre skriver:

    Åhh, vilka fina. Tänk vad lite spets kan göra underverk, och att tygerna sen är välgenomtänkta och snygga de också gör ju inte saken sämre. Man skulle haft en pytteliten bebis att sätta dem på.

  5. Susanna skriver:

    Vilken supersöt modell 🙂

  6. Karolina skriver:

    Lycka till med vuxenkläderna./Karolina

  7. Malin skriver:

    åhh va fint det gröna tyget med vita blommor är! Perfekta gå-bort-haklappar!!

Kommentera

