signerat.se & sjukdomar

De två sista semesterveckorna har bara försvunnit för oss.
Först fick Fabian hjärnskakning och mådde jättedåligt. När halva ansiktet blev förlamat åkte vi in för fjärde gången på en vecka – och då blev det fart på sjukhuset. Inlagda, obehagliga undersökningar, en livrädd liten kille och till slut: borrelia. Så nu är det slang i armen och SöS varje förmiddag i tio dagar som gäller. Och naturligtvis trillar slangeländet ut redan andra dan så idag tog besöket fyra timmar.  Med nytt stick, ny rädsla och så en uppskjuten Gröna Lund-muta som följd.

Visst får man gnälla lite? Även fast sånt hör livet till och slutet gott allting gott?
Fabian är hur som helst pigg och kommer att bli helt frisk. Och det är ju det enda som är viktigt.

För att det här inlägget ska ha nånting alls med sömnad att göra kan jag berätta att jag kommer prova att sälja lite på signerat.se!
Hittills barnkläder men den varan verkar dom ha så mycket av redan så min tanke är att testa vuxenkläder. Men mer om det senare.

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till signerat.se & sjukdomar

  1. Kånkarong skriver:

    Usch så läskigt och vilket elände.. Krya på sig!

  2. Linn skriver:

    Men åh sån otur! Och vad läskigt…..Krya på honom och ta det lugnt nu.
    Massa Kramar/ Linn

  3. Ett Tu Tre skriver:

    Så tråkigt för er, och otäckt med för den delen. Men det viktiga är att sonen blir helt återställd igen. Självklart får man ”gnälla” när sånt händer. Krya på er!

  4. Kokelikox skriver:

    HUVVA vad läskigt med sjukhus och läbbiga sjukdomar, skönt att höra att det gått bra. Å så måste man väl skicka något HURRA till försäljningen på signerat, super spännade!

  5. ottopippi skriver:

    Jösses!!! Hjälp!!! Stackars, stackars er!! Så himla dramatiskt!! jag skickar många cyberkramar till er alla i familjen!!! 🙂

    Grattis till signerat.se!! Vad roligt med en återfrsäljare!!!

  6. angelmax skriver:

    Tackar för kommentaren på min blogg, skänker en tanke till dig och din familj och hoppas att allt snart blir bättre

  7. aYeliqa skriver:

    Nämen fyyy så otäckt 😦 När ens barn blir allvarligt sjuk faller ju hela världen. Skönta tt höra att han ändå är rätt pigg nu och jag hoppas att det fortsätter så.

    Kul med signera.se. Jag önska dig stort lycka till!!!

  8. ottopippi skriver:

    Hej igen! Svarar dig här på din fråga angående ”mina” symboler. För mig står de dels för unisex, dels för feminism (som ju även i allra högsta grad inbegriper männen också ju) samt för jämställdhet och jämlikhet i allmänhet, för alla individer. 🙂 🙂

  9. RINO skriver:

    okej:-)

  10. tack! hoppas du fortsätter gilla min blogg =)
    och hoppas du får en finfin söndag! kram!

  11. Maria skriver:

    Hej!
    SÅ jobbigt med sjuk liten pojke!

    Du syr i fantastiskt vackra tyger!!

  12. deleine skriver:

    Usch sjuka barn är inte kul, även om de kommer bli friska…. Jag avskyr att vara på sjukhuset med barnen, eller jag avskyr att vara på sjukhuset över huvud taget… Väldigt fina kläder här nedan, är så imponerad av er som verkligen kan sy på riktigt!!! Hoppas killen kryar på sig!

  13. Nakiito skriver:

    Hej
    Va tråkigt att läsa om din son och den som hände honom. Hoppas allt är bra nu och att slipper sånt igen.

    Kram

  14. Y skriver:

    hoppas lillkillen kryar på sig snabbt!

  15. Maria skriver:

    Vilket härligt mönster!

Kommentera

