I love your blog

Lite uppmuntran piggar alltid upp! Tack snälla snälla vouffen🙂

Så här: 1. The winner can put the logo on her blog. 2. Link the person you received your award from. 3. Nominate at least 7 other blogs. 4. Put links of those blogs on yours. 5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Det vimlar ju av kreativa bloggare! Tur att Bloggkoll finns, jag börjar bli lite beroende… Rekommenderar funktionen ”rekommenderade”! Jag har nog uppåt 200 sybloggsprenumerationer vid det här laget… Men man slipper iaf sitta och klicka sig runt på måfå;-)

Ja, 7 stycken var det. Naímas, Snork, Mustafa, Saax, SoligRe-Dizain, Design is mine gillar jag. Men övriga 193 ska inte känna sig bortglömda!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I love your blog

  1. Linn skriver:

    Taaack! Vad glad jag blir, nu ska jag mysa hela daaaaaan!

  2. Solig skriver:

    Tack snälla, snälla du! Vad glad jag blir!!

  3. MUSTAFA skriver:

    men Rino, inte ska väl jag. tack!

  4. Jennifer skriver:

    Tack Tack Tack Rino 🙂 Du är bara för underbar/ kram Jennifer

Kommentera

