Änglar, finns dom?

Tygänglar har jag läst om, men mönsteränglar?

Tack Mormor Tina för dom coola 70-talsmönstren du hittade och skickade mig! Huvklänningen blir jag verkligen sugen på…
Och jag som redan innan hade dåligt samvete för att du inte fått din PIF-present ännu;-)

 

PS. Besök gärna Tinas Tygverkstad och titta på hennes fina tossor, mjukdjur och annat!

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Änglar, finns dom?

  1. aYeliqa skriver:

    Men åh så gulligt att ge bort så fina mönster. Huvklänningen såg riktigt spännande och väntar nu ivrigt på att få se den uppsydd 🙂

  2. Tina skriver:

    Roligt att du tyckte om det jag skickat.
    TACK för de fina och rara orden och att du länkat.
    Det är bara roligt att göra någon glad.
    Ha inte dåligt samvete där är måååånga dagar kvar. Den som väntar på ngt gott kan aldrig vänta för länge.
    Kram /Tina

  3. jejja skriver:

    superkul med 70-tals mönster… Fyndade själv ett mönster på tradera som jag är supersugen att börja med, men nu finns det mycket på min to do lista =)

  4. Y skriver:

    coola mönster och håller med dig om att huvklänningen ligger överst på listan. Ser fram emot en huvklänning ”live”!

  5. Linn skriver:

    men oj vad snygg den var! Nu måste du sy så vi får se!

  6. ottopippi skriver:

    Avis… Ser mycket fram emot resultatet!!!

Kommentera

