Hjärtan kan man inte få för många av!

Tackar & bockar! Jag har fått ett litet blogghjärta av tre personer vars bloggar jag gärna besöker! Nämligen Mormor Tina, Kokelikox och Saax.
SaaX hade dessutom gjort det här fina collaget av bilder från min sida (som jag helt fräckt snor av henne):

 

 
Hjärtat har jag redan skickat vidare till 7 personer men jag vill ändå nämna min senaste färgstarka bloggbekantskap: Makiato! Hittade sidan via Saax och även här tjuvar jag Saax collage:

 

 

 

 

 

Snyggt va? Kolla henne!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hjärtan kan man inte få för många av!

  1. ottopippi skriver:

    Du är verkligen värd alla nomineringar Rino!! Varje gång jag ser att du har ett nytt inlägg blir jag alltid lika nyfiken på vad det kan vara för nåt snyggt! 🙂 Tack för tipset om Makiato! Jättehärlig blogg!

    Förresten så används dina skitsnygga klänningar flitigt såhär i den tidiga hösten. Tjejerna är jättefina i dem!!! Måste lägga ut några modellbilder!

    Ha det gott!

  2. makiato skriver:

    Tack för att du tipsar vidare om min blogg! Det är så roligt med besökare som uppskattar den. Din blogg är jättefin tycker jag.

  3. thea skriver:

    Guuuud vilka häftiga slipsar!!!!!

  4. agnetha skriver:

    Vilket uursnyggt tyg det var! Jättemysigt med gult…vad du är duktig!

Kommentera

