Pompeja på huvudet

Så här kan man också göra med pompeja.
Lite prickar får göra den berömda susen.

Jag gillar i princip såna här hårgrunkor men känner mig ändå inte helt bekväm i dem. Det man har på sig ska man inte behöva rätta till, det ska bara finnas. Hårband vet man aldrig riktigt var man har. Eller är det en vanesak?
Den här upplagan verkar iaf sitta stadigt (med en bred, sprillans ny resår i nacken).

Finns på signerat.se

Det här inlägget postades i Damkläder, på huvudet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Pompeja på huvudet

  1. mallaching skriver:

    Snyyyggt! Ja har lite samma problem… det jag har på huvudet måste vara pålitligt!🙂

  2. ottopippi skriver:

    Håller med!!! Hårbans är snyggt….på andra..

  3. ottopippi skriver:

    Eller.. jag menar givet HÅRBAND🙂

  4. Linnzan skriver:

    Vad snygg den blev. Såg den nyss på signerat. Synd att jag inte passar i hårband för annars hade jag köpt det!

  5. MUSTAFA skriver:

    jag undrar över ditt pompeja-lager, det måste vara outsinligt.

  6. rinosyr skriver:

    om det ändå vore så väl mustafa!
    Fördelen med gardiner är att de ofta kommer i par och 4 meter gardin blir rätt många hårband

  7. lisa skriver:

    Okej, Tack!
    Ja, det var dyrt, men tyget var ju helt underbart,verkligen🙂 Synd då bara att jag inte bor i närheten av stockholm😛

    kram // Lisa

Kommentera

