giv&getten är här!

 

 

Mitt paket har kommit!
Lustigt vad svårt det är med gissningen… men vem det än är som ligger bakom så är jag supernöjd!

 

 

 

 

 

Jag vet knappt var jag ska börja… Först två jättefina virkade mössor. Fabian fick välja först och tog den mörkare (han ville inte ta av den sen utan satt med den inne!) och Ludvig fick den gul-grön-grå. (ursäkta mina halvdåliga bilder, har haft kvällsmöte på jobbet o kom hem sent men jag vill ändå blogga om paketet på en gång!)

Min djuriska gåva är en liten mjuk nalle i kamoflagetyg.

Ett coolt tyg i gult (jag har lite idéer om vad det kan bli).

En påse Bilar kommer att smaka gott imorgon kväll (att dela med barnen).

Min hemliga vän har tagit fasta på min önskan att få säkerhetsnålar och måttband (äntligen kan jag börja mäta på 0 och inte från 31!) och skickat med ett avkopplande ”yoga-te” (själva yogan får jag själv se till att komma igång med igen). Missade det på fotot ser jag.
 

 

 

Och så min personliga gåva: klänningen. Gillar den så mycket!
Snygg modell i ett underbart retrotyg – och så är den fodrad! Själv har jag aldrig provat att fodra en klänning men det känns verkligen lyxigt att krypa in i det lena fodret…
Jag ska fixa en ”live”-bild senare så ni får se hur fin jag är i den:-)

TACK MIN VÄN för alla fina presenter och för all tid och tanke du lagt i det!

Så var det det här med att gissa. Mitt tyg kan mycket krystat ses som afrikankt (=Kalunji), men jag tror egentligen inte på den gissningen. Kamoflagen i nallen får vissa klockor att ringa men jag lyckas inte placera det… Funderade på Linnzan, POSE eller varför inte Strömming? När jag kollat alla bloggar både en och två gånger och strukit ner antalet möjliga hemlisvänner till ett minimum öppnade jag det hemliga kuvertet. JA! Såklart! Det är ju du!

(…fortsättning följer)

Det här inlägget postades i byten & hemlis och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till giv&getten är här!

  1. ottopippi skriver:

    Härligt paket…. men svårgissat tycker jag…

  2. Maria skriver:

    SÅ roligt att få hemliga paket!!

  3. Linn skriver:

    Ojojoj vad fina grejer! Förstår att du är glad, kan inte vänta tills jag också får vara med!

  4. Susanna skriver:

    Vilket fint och välarbetat paket du fått! Mycket svårgissat, men jag har mina aningar. Får se om de stämmer!

  5. Jes skriver:

    Oj vilket underbart paket!!!! Så fina grejor, va modigt att sy ett vuxen plag (nu vet jag ju inte temat på denna omgång). Klänningen är superfin!!! Ser fram i mot live bilder 🙂

Kommentera

