Ipod-fodral


Jag fick en förfrågan om ett ipodfodral, något i gult, fria händer.
Gjorde två alternativ och köparen valde det blå.

På beställarens BLOGG (där hon nu också visar ”mitt” fodral) såg jag att hon själv stickade snygga fodral så beställningen känns lite som en komplimang:-)

Det här inlägget postades i Väskor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ipod-fodral

  1. ottopippi skriver:

    Dom är som små mjukdjur ipodfodralen! Mycket söta 🙂

  2. Jenny skriver:

    Väldigt praktiska är de också! tackar en mycket nöjd kund! Trevlig helg!

  3. Jes skriver:

    vilka söta fodral

  4. Lisa skriver:

    Herre gud människa vilka snygga kläder du syr! Var får du allt tyg ifrån? 😀 Önskar att jag med kunde sy men jag kan typ bara sy kuddar 🙂

  5. rinosyr skriver:

    Lisa:
    😀 😀
    jag hittar vintagetyger på tradera & loppisar, men använder även nytt.
    Men prova nåt mer än kuddar då! Tycker du det är kul kommer du lära dig snabbt:-)

Kommentera

