Project vinter

prkortogreen

 Livet börjar återvända här hemma. I fredags fick vi nog av mörkret och bokade en sistaminutenresa! Sen kom den efterlängtade snön som genast gjorde vintern mer uthärdlig, nästan mysig. Stjärtlapp blir man aldrig för stor för. 

Innan fredag hette min överlevnadsstrategi dvd och närmare bestämt Project Runway. Jag kollar inte så mycket på tv och har helt missat alla PR-säsonger (följde däremot TopModel men fick nog när det började visas i stort sett varje kväll). Nu har jag hursomhelst laddat ner några säsonger runway, perfekt avslutning på en trött kväll tillsammans med en kopp te eller en glass:-) Dom är så duktiga så det är läskigt…

prkenley_final_062Första skivan är nu färdigtittad men det är ju synd att slänga… Är du sugen på säsong 5 av project runway i avi divx-format? Lämna en kommentar här! 
(eller ladda ner den själv;-))

Det har blivit mer tv än symaskin för mig den senaste tiden, men så måste det få vara ibland:-)

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Project vinter

  1. jejja skriver:

    visst är project runway det bästa i inspiratonsväg…. =) Har själv tagit mig igenom säsong 5 nu. Man kan bara inte sluta när man väl har börjat titta, underbart….

  2. tina skriver:

    visst är Project Runway bra!!! har sett det sista månaderna och är helt såla🙂 vad är avi divx-format? är inte så kunnig på alla områden🙂

  3. ottopippi skriver:

    Så får det definitivt vara ibland. Härligt med tv🙂.

    Vart skall ni resa?

    Själva far vi på långweekend till Berlin om tre dar🙂

  4. rinosyr skriver:

    ottopippi: man hör många som åker till berlin nu. Blir säkert jätteroligt!
    För oss blir det en riktig familjecharter på teneriffa. För några år sedan hade man fått rysningar vid blotta tanken, men nu ska det bli underbart;-)

    Tina: jag vet inte heller, men det funkar på vår apparat, dock inte på alla spelare;-)

  5. Jenny skriver:

    Tack för titten inne hos mig! Vilken UNDERBAR kjol du har gjort!! Mer sådana! Och den är ju bara sååå fin på dig som är så smal – perfekt!🙂

    Kram Jenny

  6. fnurr skriver:

    psst!
    du har en överaskning att hämta hos mig!

Kommentera

