Utstallning!

Nu finns alla 54 (!) bidragen att se pa juniform.blogspot.com

Kanner att mitt var alltfor simpelt nar man ser de andras coola grejer. Tva ynka grytlappar…
Borde ha lite stiliga bilder att visa upp men jag ar pa semester och internetpengarna borjar ta slut. Kolla junofrms sida sa lange!

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Utstallning!

  1. makiato skriver:

    Semester låter ju väldigt bra!

  2. josefinaste skriver:

    Halloj! Du har fått en nominering av mig. =)

  3. ottopippi skriver:

    Eftersom du är en aldrig sinande inspirationskälla för mig har jag awardat dig på bloggen min. Du behöver dock inte känna dig tvungen att awarda vidare till andra om du inte hinner. Bara du tar åt dig av mitt beröm🙂
    OttoPippi

  4. rinosyr skriver:

    josefinaste o ottopippi: Tackar odmjukast:-)
    nasta vecka blir det mer datatid for mig, da ska jag kolla narmare pa era bloggar. Nu ska jag glad o stolt ga till stranden;-)

  5. Maria skriver:

    Kul att du är med i utlottningen, lycka till!

Kommentera

