vernissagebilder

grytpompeja

Bättre sent än aldrig, här kommer bilderna på mitt bidrag till juniforms vernissage!
Många intressanta människor ställde upp och sedan lottades alla bidrag ut bland de deltagande.

Grytlapparna är mina (ja, jag vågade inte sy en klänning), övrigt är några smakprov från utställningen. Uppifrån och ner: JolbiMin inspiration, Sigrinn (armband virkat av videoband:-)) och Badanka

Jag visar upp min fina present när den kommit:-) 

 

juni21 juni3 grytlappar-rinojuni4juni

Det här inlägget postades i byten & hemlis och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till vernissagebilder

  1. Jolbi skriver:

    Nej det är bara roligt-en riktig ära!

  2. Sigrinn skriver:

    Jag instämmer med föregående kommenterare, en sån ära att bli utvald! ^^
    Och hemskt fina tyger att göra grytlappar av som du har valt 🙂

  3. MissKatka skriver:

    Roligt att du tyckte om dem.

Kommentera

