Give&get-uppdatering

Det fjärde temat sagolikt ger massor av idéer! Det ska bli spännande att se vem min nästa hemliga vän blir….

Gör en kort uppdatering av mina svar eftersom barnen växer och mina snälla tidigare hemlisvänner redan betat av min ”önskelista”!

  • Vad pysslar du oftast och helst med som hobby och hur? syr & provar lite stick/virk
  • Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva? garn att virka små blombroscher av, band och spets, en bra tygpenna/krita
  • Barn: kön, ålder och klädesstorlekar? Ludvig blir 4 i vår och närmar sig 104 (han är inne i en sjörövarperiod just nu!). Fabian fyller 7 i vår och är en smal 128.  Jag har strl 36.
  • Retro, vintage, romantiskt eller annat? retro, vintage och romantiskt låter bra
Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Give&get-uppdatering

  1. Gurimalla skriver:

    For en fin topp! Kjempefint snitt. Du er flink til å sy altså.

  2. Elisabeth skriver:

    Jätte fin top i ett superfint tyg!
    Ser proffsig ut! Kan bara hålla med dig att det tar tid att ställa om efter jullovet!

Kommentera

