Toalettfägring

toalettbildHar man inget liv kan man alltid möblera om, som någon så vist har sagt.
Jag har inte haft något liv att tala om den senaste tiden, men jag har en rosa toalett!

Nuförtiden ska ju allt vara vitt, vitt,vitt. 
Nog blir man gladare av lite färg?

Hoppas bara att spegeln inte utgör en sikta-fel-risk för fåfänga män.

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Toalettfägring

  1. Jessica skriver:

    Hahaha…. Nä, det får man väl verkligen hoppas. Men jag tror nog att de kan hålla den i styr.. =)

  2. elisabet skriver:

    helt underbar vägg ju, och spegeln gick inte av för hackor den heller! Nä, vitt är nog inte den roligaste färgen man kan tänka sig…

  3. Fia skriver:

    Men hjälp vad fint! Ååå vad jag önskar att vårt badrum skulle gå att måla!!

  4. rinosyr skriver:

    jo jag pratade med pappa om väggen och funderade på hylla, tavla… eller varför inte en guldspegel. Och dan efter dyker han upp med den här schysta under armen!

  5. Strömming skriver:

    Tjusigt! Själv gillar jag vitt just på väggar men det är ju bara för att kunna ha glada färger på textilier. Det här var dock superballt! Vilken härlig färg. Hade man en sån toalett skulle man bli glad varje dag!

    Vilken lyhörd man du har! Det var verkligen en schysst spegel!

  6. RINO skriver:

    strömming: jo jag faller nog för saker en och en och glömmer helheten…
    vita väggar och glada textilier låter fint o somrigt:-)

    ps. min pappa, inte barnens!

  7. Tina skriver:

    Härlig väggfärg=D
    Skoj med lite färg mot allt det vita som alla har nu.
    Kram/Tina

  8. ottopippi skriver:

    Wow, så fräckt! Vilken underbar idé!!!

  9. makiato skriver:

    Tjusig toalett ni har! Klart man blir gladare av färg, ingen tvekan.

  10. Solig skriver:

    Fint! Man blir absolut gladare av färg! Jag har just målat om toan hos mina föräldrar, grönt med ett stort träd.

  11. Retro Elephant skriver:

    Dte blev läckert med rosa!

    //Lina

  12. Anna skriver:

    Wow, cool färg på väggen! Jag älskar rosa! Spegeln passar jättebra där!
    Kul att du kommenterade på min blogg så att jag hittade hit!
    Sätter upp dig i min blogglista för jag vill gärna se mer av det du syr, hoppas det är ok?
    /Anna

  13. Petra skriver:

    Grym toalett – mer färg åt folket!

  14. Sara skriver:

    Jaaa, färg, färg, färg!!!! Grym toa, I like it 🙂

  15. royal me skriver:

    Superfin!!

  16. Anna skriver:

    Coolt!
    Jag kan bli lite galen på den vita trenden som finns lite överallt. Gillar också färger.

  17. Fit mum skriver:

    Jeg kom akkurat over din blogg via andre syvenner, og er såååååååååå IMPONERT!
    Så utrolig mye flott! Og så synes jeg det var gøy å se så mye kreasjoner for voksne. Kan du fortelle hvor du finner/kjøper dine mønstré??

  18. rinosyr skriver:

    tack fit mum:-)
    mina mönster kommer från lite olika håll; loppis-vintagemönster, burda, alltom handarbete… Och så senaste upptäckten – mönsterböcker från japan. Jag brukar kombinera olika mönster eller använda nån del o hitta på resten själv.

    Nu ska jag kolla din blogg!

Kommentera

