Min G&G har kommit!

giveandget4

Det är alltid lika spännande när ett nytt Give&Get-paketet kommer!
Den här gången fick jag:
* ett örngott med en ursöt broderad pirat. Ludvig bara älskar pirater, WOW sa han när han såg den här!
* två textilpennor som är tänkta att måla på piraten med. Fast jag vet inte om jag verkligen vågar släppa loss barnen på något så fint… Kanske köper jag en HM-T-shirt åt dem att måla på istället?
* gosigt tyg som blir perfekt till nån av alla nya bebisar som kommit och är på väg i min omgivning:-)
* byxor till Ludvig
* senaste burda (jag hade den inte,hittade några klänningar jag måste testa)
* naturvit snedslå och ett jättevackert brett band med blommor som ska få bli pricken över i på en somrig klänning:-)

Jag gissade fel på avsändaren (det krävdes en del luskande för att reda ut vem det var!).

Tack för paketet min hemliga vän!

PS. Jag har varit lite lat med att uppdatera bloggen på sistone.
Ett gäng nya klänningar ligger redo att visas upp så snart andan faller på!

Det här inlägget postades i byten & hemlis och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Min G&G har kommit!

  1. Retro Elephant skriver:

    Hur skall man gå till väga för att få vara med på dessa s.k. G&G evenemang?🙂

    Känns som om jag missat något

    //Lina

  2. rino skriver:

    Lina: det finns kölistor att skriva upp sig på.
    Annars kan du helt enkelt starta en ny hemlis! Det finns säkert många som vill vara med!

  3. Nette skriver:

    Fint paket, vill också var med på sånt trevligt🙂

  4. elisabet skriver:

    wow, vilken fin Get! förstår att du är nöjd!🙂

  5. Anna skriver:

    Förstår att du är nöjd!!

  6. Strömming skriver:

    Vilket härligt paket!😀

Kommentera

