Mer spets

varklanning-gron

Just när man verkligen trodde att det började bli vår på allvar kom vintern tillbaka.
Kanske en ljus klänning kan locka fram våren igen?

För övrigt den jag skrev om här.

Storlek: 36

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Mer spets

  1. Strömming skriver:

    Vilket härligt tyg! Modellen är lika snygg som den förra.

    Hoppas denna klänning kan locka fram våren igen, den är saknad!

  2. Hello skriver:

    Oh, så fin den var! Hoppas nu våren och värmen kommer snabbt och snart så den blir välanvänd och vi alla blir lite gladare.

  3. Y skriver:

    vad fint med knappar och spets!

  4. Jes skriver:

    JA vad kan man säga som inte redan är sagt om dinna klänningar…… De är helt enkelt helt underbara!!!!! Du är verkligen en inspiration , du ger mig så många ideer att sy till mig själv snd att dygnet inte har flera timmar….

  5. kattching skriver:

    jättesnyggt tyg!!

  6. Retro Elephant skriver:

    Supersnygg, tror nog den kan locka fram våren🙂

    //Lina

    ps. svara gärna på min blogg angående utmaningen så jag vet om du antar den.

    ds.

  7. Snork skriver:

    Åh! Jag älskar den! Heeeeelt underbar och precis min stil!
    Kram Linn

  8. Linnzan skriver:

    Åh så fin den blev. Jag är verkligen imponerad av alla dina fina klänningar!

  9. LinSar skriver:

    Verkligen super snygg.Gillar den skarpt

  10. thea skriver:

    Tjoho så snygg!! Men vilket svårt tema till någon som inte har barn!

    Har hon förresten nån adress, Rino?😉 Du kan väl maila mig den på thea.kokalal@gmail.com. Jag hittade nämligen inte din mailadress så jag kunde maila och fråga.

Kommentera

