Given till Linnzan

give-linnzan

Temat den här gången var Sagolikt. Perfekt! tänkte jag, alla barn älskar utklädningskläder och sagoböcker, och det gör jag med. Sen kom haken – min hemlis har inga barn!

Så istället fick det bli… (spännande, spännande) – en klänning!

Kände mig rätt osäker på vad Linnzan skulle gilla. Sydde faktiskt en, eller om det var två, klänningar med henne i tankarna. Ändrade mig sen sista dagen och gjorde den här istället.

Som en blinkning har jag använt tyget jag fick av Babushkadockan i förra Give&Getten, precis som jag gjorde i omgången innan;-) Det vackra ”babushkatyget” har jag sparat till nåt mer böljande, men det räcker till det med.

HÄR kan man läsa och dessutom se hur fin Linn är i klänningen:-)

give-linnzan2

Mitt ”sagolika” paket. Lite sagoglänsande saker till olika typer av förvaring. Boken kan Linn läsa för kaninerna.

Det här inlägget postades i byten & hemlis, Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Given till Linnzan

  1. Amanda skriver:

    Klänningen var jättesnygg! Tror att hon kommer att bli jätteglad.

  2. Strömming skriver:

    Klänningen är verkligen så snygg och den passade ju perfekt på Linnzan!

  3. Maria skriver:

    VAcker klänning!
    Låter så roligt med sådana där ”give&get”

  4. Jes skriver:

    KLänningen är superfin!!! Blir så inspererad av dinna klänningar, nu har jag oxå beställt lite japan böker 🙂

  5. Kånkarong skriver:

    Vansinningt fint med sjalkragen

  6. Mickaela skriver:

    så mycket fint du gör 🙂

  7. Strumpetossa skriver:

    Vilken fin klänning den gröna var ju helt underbar!

Kommentera

