Balkonggräs

gron-frotteklanning
För att smala till ”R” tog jag bort allt rynk och la istället ett litet veck fram (inte mitt favoritveck dock, utan ett enkelt).
Det blev snyggare tycker jag.

Det rosa är ett påslakan och det gröna är faktiskt frotté. Lite som en sån där balkonggräsmatta i plast. Gillar färgkombinationen, den känns varm.

Storlek: M

 

 

grasmatta-rino

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Balkonggräs

  1. fnurr|solrum skriver:

    du är så fantasitiskt duktig. nu vill jag också sy. massor.
    var sjutton ska jag få tiden från?

  2. oooh, vad den är fin! min favorit hittils tror jag!

  3. Laura skriver:

    Så vackert, en sådan skulle jag vilja ha, men M är för litet på en babushkadocka…

  4. dorabella skriver:

    Åå så fin!! nu vet jag vad jag ska sy utav mitt likadana påslakan:)Jag avundas dig som syr så fina vuxenkläder!..

  5. Karolin skriver:

    Finare än snus!

  6. SiriR skriver:

    Helt nydelig! Stilig fargekombinasjon.

  7. Strömming skriver:

    Du bara överträffar dig själv hela tiden! R blev helt klart mycket snygg när den inte var så stor! Får man stjäla den idéen?

  8. rinosyr skriver:

    Klart man får, strömming!
    Varför ha sybloggar om man inte får stjäla!?!

    Blir fö spännande att se din ”rino-klänning”

Kommentera

