Sista chansen!

Intresset för min vårtävling är betydligt större än jag vågade hoppas – verkligen roligt! 
Extra kul med så många för mig okända namn (med nya bloggar att utforska!).

Fortfarande finns chansen att vinna ett tjusigt Rino-vårplagg.
På söndag meddelas vem den lycklige vinnaren är…

 

klanningar-var09

Cissi på Cissi & Selma har meddelat att hennes Rino-kläder nästan är slutsålda. Snart lämnar jag in en ny laddning.

Men! Är du sugen på en klänning kan du passa på att köpa av mig nu! Mejla för storlekar och priser. 100 kr i snabbhetsrabatt:-)

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sista chansen!

  1. fnurr skriver:

    jag vill såklart vara med!

  2. Villblomsten skriver:

    Så mye flott du har sydd🙂

    Jeg har ikke vært her før , men har lagret link til deg og titter gjerne innom igjen🙂

  3. Tant Grön skriver:

    Åh, jag säger bara åh! Hi, hi, vilka fantastiska färgern och mönster! Att jag inte upptäckte utlottningen av den tjusiga gröna klänningen grämmer jag mig lite över, det är ju trots allt MIN färg. Ja, ja, jag äger den ju förstås inte, men tycker ju väldans mycket om den😉

    Ha dä!

Kommentera

