Vårvinnaren!

rosagron2Våren verkar ha kommit av sig lite men det är ändå hög tid att presentera vinnaren i min vårtävling!!!

Vilken skillnad det blev i respons jämfört med min utlottning för snart ett år sedan då 24 st kommenterade (och Kokos Flanell vann en buskeps). När jag sammanställt alla lotter (två för dem som länkade) hamnade det på dryga 230 st! Härlig känsla att så många tycker om det man gör:-)

Själva lottningen skedde inte effektivt men korrekt. Alla kommentarer skrevs ut och Fabian fick klippa dem i små remsor. Mycket noggrannt och tålmodigt. Sånt där med kommentar under fel inlägg och dubbellottslänkning fixades till.

fabian-tavlingOch vinnaren då?

MISS KATKA

(den noggranne läsaren minns de vackra äppelkorgarna jag vann av henne i höstas!) Grattis! Tydligen suktade hon efter den gröna klänningen (mejlar dig för att kolla om det stämmer!).

Men med så många deltagare måste jag ju bara dra ett pris till. Alltså: en muddtröja i valfritt tyg och storlek går till:

ANNA

(banna2@…, jag mejlar dig!)

Tack alla ni som var med!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Vårvinnaren!

  1. Therese skriver:

    *sukk*
    Gratulerer til vinnerne!

  2. emilie skriver:

    Grattis, nästa år blir det jag….

  3. Anna skriver:

    Lyllos Katka!! Stort grattis till båda vinnarna!

  4. MissKatka skriver:

    Åh, jag får hjärtklappning. Minns känslan när jag vann en grön kanin på Liseberg när jag var tio år. Den här vinsten är i samma lyckoklass. Tack tack tack vad fin jag kommer vara i sommar.

  5. Linnzan skriver:

    Vad lycklig Katka måste vara! Båda klänningarna i utlottningen var helt underbara! Du är så himla duktig.

  6. Lina skriver:

    Åh, då måste jag fråga om den gula klänningen är till salu?? Min svärmor (och jag) bara älskade den. Tänkte jag skulle kunna ge henne en vårpresent🙂

  7. Rino skriver:

    Lina: visst! jag mejlar dig

  8. Villblomsten skriver:

    Takk for svar på siden min🙂
    men str 36-38 blir nok for lite for meg …
    snufs..
    (hihi)

Kommentera

