Ekobyte

eko sarahlc tröja2 eko sarahlc tröja1
Så kom också mitt Ekopaket:-)

Min favorit är tröjskjortan. Vackra vårfärger som man blir glad av.
Den var tydligen tänkt till min ”stora kille” men är som synes alldeles lagom på Ludvig!
Men Fabian är också nöjd.
-Varför skickar man marmelad i ett paket?
– Hon kanske trodde att du skulle gilla det.
– Hon hade rätt.För marmelad är… JÄÄÄÄÄTTEGOTT!!!

eko sarah lc
I övrigt innehöll paketet tre roliga ärtpåsar (ska kolla din blogg för lektips), en halvmeter brunblankt foder(?)-tyg samt ett tröjgrundmönster.
Allt eko/återvunnet inkl kuvertet!

Avsändaren stod tydligt angiven redan på paketavin, men annars hade jag nog tagit det på ärtpåsarna!
Tack sarah lc!

Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ekobyte

  1. Anna skriver:

    Superhärlig skjorta!! Underbart paket!!

  2. Strumpetossa skriver:

    Vad fint, skjortan var verkligen helt underbar!!

  3. SiriR skriver:

    For en herlig pakke du fikk!
    Og søt gutt du har:)

  4. sarah skriver:

    oh, vad bra att det kommit fram! skjortan var tänkt som trekvarts-ärms skjorta till storebror, med tanke på att du några inlägg ner nämnt att han behöver överdelar. men passar den lillebror är det väl inte helt fel det heller…😀

    hoppas att ni får en fin helg i vårvärmen!

  5. rinosyr skriver:

    sarahlc: jaha! dom får turas om med den:-)

    Fabian gick runt med en ärtpåse påhuvudet imorse. I skolan har de nån lek där alla går runt med påsar på huvudet och så gäller det att bli sist med att tappa påsen.

    PS. vårvärmen lyser än så länge med sin frånvaro här uppe, men helgen är lång!

  6. Moi! skriver:

    Ang innehållsförteckningen på bloggen. Ska försöka googla dom där orden du gav mig. Vi får se om jag får till det. Jag har för mig att jag nångång sett nån hemsida med möjlighet att ladda ner det.

    Ang uggletröjekanten fr 70-talet. Skulle vara kul att få till det. Lite annorlunda. Du kanske hinner före mig?:-)

  7. Maria skriver:

    Angående ärtpåsarna är de fina att använda till att ställa kamera på när man t.ex. är ute i skogen och vill ställa den på ett ojämnt underlag, t.ex en sten, i ett träd etc. Min man som är fotograf använder ärtpåsar jämt!🙂

Kommentera

