Buda! Och en vinst.

räddamammornaBabushkadockan uppmanar oss nu att sälja på tradera till förmån för Röda Korsets kampanj Rädda Mammorna. Pga av tidsbrist stödjer jag mammorna genom att bjuda på auktionerna som ligger istället.

Snygga kläder för några ynka guldpengar? Det duger inte.
Buda!

Och så VINSTEN!
Den här tjusiga börsen (eller får den bli en mininecessär?) vann jag hos Delmo. Tack!

presentbörs

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Buda! Och en vinst.

  1. hanna skriver:

    hej hej kul att du lägger upp en bild på vinsten det gör mig glad!

  2. Heimlaga skriver:

    Bra idé! Jag har aldrig sålt på Tradera, så jag orkar inte riktigt sätta mig in i hur man gör…Men att köpa på Tradera vet jag hur man gör…

  3. Linjam skriver:

    Gud, vilken snygg klänning!! Helt i min smak. 🙂

  4. Linjam skriver:

    Syftade på klänningen i nästa inlägg, ”Sommarpraktisk”!

Kommentera

