Blågul

thore1

Svenska flaggan i all ära. Men blågult för mig är Thore Skogman.

Den här skulle Thore nog gärna stoppat sina flaggor i idag.thore

thore2

Det här inlägget postades i Väskor. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Blågul

  1. Emilia skriver:

    Vilken fin väska i härligt tyg! /Emilia

  2. Anna skriver:

    Jätteläcker!

  3. SiriR skriver:

    Kjempelekker!

  4. Moi! skriver:

    Cool väska dagen till ära!!!

  5. kaoz skriver:

    Kul veske i fantasitk tyg!!!

  6. josefinaste skriver:

    Fin! =)

  7. Karin skriver:

    Då vill jag vara som Tore om man får en sån här väska🙂

  8. MUSTAFA skriver:

    tro det eller ej men jag såg thore skogman nu imorse. han satt på en uteservering vid röda sten (göteborg) och spelade gitarr för sin bordsdam. trodde faktiskt knappt mina ögon! skrattade sedan i en kvart.

  9. rinosyr skriver:

    ojdå. vad mysigt ni verkar ha det i göteborg

  10. Linda-Pauline skriver:

    Missa inte Inferno´s design tävling på min blogg! Vinn valfri produkt!

  11. Tack så mkt, är så fantastiskt stolt!

    Underbar klänning – som vanligt när det kommer till din design!

  12. Jennifer skriver:

    Men gud vilken söt klänning!! :O😀

  13. mamma i nord skriver:

    rett og slett nydelig !!!!!

  14. kattching skriver:

    jättesnygg väska!

  15. dillogdala skriver:

    utrolig fin kjole!den halsen likte jeg godt!!!!

  16. Lisa skriver:

    Å jag har en kudde i det tyget ;D

    glad midsommar!

  17. mirre skriver:

    Vilken härlig färg på tyget!
    Jag har detta i blått…men detta var ju MUMS!

Kommentera

